A traktor rendkívüli konfigurálhatósága azt jelenti, hogy bármilyen alkalmazás igényeit hatékonyan ki tudja elégíteni. Ez az elv vezérelte a DEUTZ-FAHR-t az új 6C sorozat kifejlesztésénél, amely egy 3 modellből álló család, 120 és 143 LE közötti teljesítménnyel, 3 különböző sebességváltó-változattal és az opciók széles választékával, ami lehetővé teszi, hogy az ügyfél az ideális gépet az egyedi igényeire szabja.
Nélkülözhetetlen és precíz erőátvitel. Az alap váltóváltozat 5 fokozatú mechanikus sebességváltóból, 2 vagy 3 fokozatú Powershift fokozatból és 2 vagy 4 sebességtartományból áll. A 3 fokozatú Powershift verzió az APS funkciót is tartalmazza.
Egyetlen egyszerű botkormánnyal kezelhető csúcstechnológia. Az RVshift sebességváltónál 20+16 sebesség közül választhat, ugyanolyan egyszerűen, mint egy teljes Powershift sebességváltó esetén.
Végtelen számú áttétel a páratlan pontosság és hatékonyság érdekében. A TTV sebességváltó a legmodernebb technológiát rendkívüli hatékonysággal ötvözi, hogy megfeleljen minden elképzelhető feladat által támasztott igénynek.
A terhelésérzékelővel ellátott hidraulika-rendszer akár 120 l/perc teljesítményű olajszállításra is képes, így a 6C sorozat számára még a nagyon nagy térfogatáramot igénylő munkaeszközök sem jelentenek kihívást. Ezen túlmenően a hátsó elosztók vegyes konfigurációjának lehetősége (2 mechanikusan vezérelt + 2 elektronikusan vezérelt elosztó), egy további, kis térfogatáramú független elosztó, a Power Beyond csatlakozók és az elülső kétutas csatlakozók páratlan rugalmasságot biztosítanak bármilyen hidraulikus munkaeszközzel történő munkavégzéshez.
A rendkívül kényelmes munkakörnyezet egyszerűbbé, élvezetesebbé és kevésbé fárasztóvá teszi a munkát. Ezért a TopVision család új, 4 oszlopos fülkéit még tovább fejlesztették, és ezzel új mércét állítottak fel ebben a kategóriában. Ezek a fülkék páratlan körkörös kilátással büszkélkedhetnek, és már az alapkonfigurációban is speciális hidro-szilentblokkos felfüggesztés biztosítja a kifogástalan csendet és a minimális rezgést, míg az opcionális mechanikus fülkefelfüggesztés tovább növeli a vezető kényelmét. Az elsőtengely-felfüggesztés is rendelkezésre áll a teljes kényelem érdekében, akár terepen dolgozik, akár közúton közlekedik.
MŰSZAKI ADATOK | POWERSHIFT | RVSHIFT | TTV | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
6115 C | 6125 C | 6135 C | 6115 C | 6125 C | 6135 C | 6115 C | 6125 C | 6135 C | ||
MOTOR | Deutz TCD 3.6 L04 | Deutz TCD 3.6 L04 | Deutz TCD 3.6 L04 | |||||||
Károsanyag-kibocsátás | Stage V | Stage V | Stage V | |||||||
Hengerek/űrtartalom | db/cm3 | 4/3,620 | 4/3,620 | 4/3,620 | ||||||
Furat/löket | mm | 98 x 120 | 98 x 120 | 98 x 120 | ||||||
Feltöltés |
|
Töltőlevegő-visszahűtős turbófeltöltő | ||||||||
Befecskendezés/nyomás | Típus | Common Rail, 1600 bar nyomáson | ||||||||
Névleges teljesítmény | kW/LE | 83,6/114 | 90,3/123 | 99,8/136 | 83,6/114 | 90,3/123 | 99,8/136 | 83,6/114 | 90,3/123 | 99,8/136 |
Max. teljesítmény | kW/LE | 88,4/120 | 95/129 | 99,8/136 | 88,4/120 | 95/129 | 99,8/136 | 88,4/120 | 95/129 | 99,8/136 |
Max. teljesítmény rásegítéssel | kW/LE | 93/126 | 100/136 | 105/143 | 93/126 | 100/136 | 105/143 | 93/126 | 100/136 | 105/143 |
Max. nyomaték/rásegítéssel | Nm | 440/463 | 475/500 | 523/550 | 440/463 | 475/500 | 523/550 | 440/463 | 475/500 | 523/550 |
Nyomatékemelkedés | % | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 |
Üzemanyagtartály/AdBlue tartály | l | 160/12 | 160/12 | 160/12 | ||||||
EAT |
|
DOC + DPF + SCR | DOC + DPF + SCR | DOC + DPF + SCR | ||||||
SDF sebességváltó | Típus | SDF T5350 | SDF T5441 | SDF T5441 RVS | SDF T5441 CVT |