Dorker

mezőgazdasági gép, alkatrész
kereskedés és szerviz

Dorker telephelyfejlesztés

Deutz-Fahr 7-es sorozat

DEUTZ FAHR 7210 - 7230 - 7250 TTV Agrotron

Deutz-Fahr 7-es sorozat

 

A JÖVŐBE LÁTNI NEM ELÉG KÉT SZEM

 

HIDRAULIKUS RENDSZER TERHELÉSÉRZÉKELŐVEL
Szükség esetén akár 160 l/perc hidraulikus teljesítmény

ECO/POWER (GAZDASÁGOS/NAGY TELJESÍTMÉNYŰ) ÜZEMMÓD
A teljesítményvezérlés minden működési körülmény mellett az üzemanyag-fogyasztás csökkentésére, vagy a maximális teljesítményszint elérésre helyezi a hangsúlyt.

GIUGIARO FORMATERV
A maximális láthatóság, a maximális kényelem a vezetőfülkében, a merész elülső kialakítás, valamint a harmonikus formájú motorháztető páratlan vezetési élményben részesíti a gépkezelőt.

„MAXIVISION” VEZETŐFÜLKE
Új fülke teljesen új belső kialakítással. A műszerfal valamennyi kezelőszervét a maximális vezetési kényelem és a könnyű használat jegyében alakították ki.

TTV FOKOZATMENTES VÁLTÓMŰ
A helyi jogszabályoktól függően
• egészen 60 km/h sebességig teljes körű biztonság, alacsony üzemanyag-fogyasztás és korlátlan váltóáttételek.
• 40 vagy 50 km/h-ig gazdaságos vagy nagyon gazdaságos motorfordulatszám.

DEUTZ TCD 6.1 L6 TIER 4I MOTOR, HENGERENKÉNT 4 SZELEP, ELEKTRONIKUSAN VEZÉRELT SCR TECHNOLÓGIA
Az SCR (szelektív katalitikus kibocsátáscsökkentés) technológiának köszönhetően az új Deutz Tier 4i motorok a magas teljesítmény és az alacsonyabb kibocsátás egyedülálló kombinációja mellett üzemanyag takarékosak.

KÜLSŐ FÉKEK ELÖL
Fékezés esetén is kivételes irányíthatóság. 60 km/h-s végsebességű típusok esetén az alapfelszereltség része. Minden egyéb típus esetében opcionális.

GAZDASÁGOSSÁG, TELJESÍTMÉNY, NYOMATÉKOSSÁG
Fékezés esetén is kivételes irányíthatóság. 60 km/h-s végsebességű típusok esetén az alapfelszereltség része. Minden egyéb típus esetében opcionális.

 

AZ ÉV TRAKTORA
A DEUTZ-FAHR bemutatja a 7-es sorozatot; a nagy teljesítményű Agrotron TTV-k új családját, amelyet a legkorszerűbb kialakítás, a hatékonyság, a termelékenység és a kényelem jellemez. Az új Agrotron TTV-k 7-es sorozatát úgy tervezték, hogy nagy teljesítményt és maximális termelési hatékonyságot érjen el. A DEUTZ-FAHR tovább finomította a legfejlettebb technológiát, hogy megalkossa ezt az új sorozatot, amely kiváló teljesítményt, alacsony üzemanyag-fogyasztást és a kezelőnek kiváló kényelmet kínál. Az új 7-es sorozat formavilága Giugiaro kézjegyét viseli magán; a sorozatot exkluzív motorháztető és futurisztikus sárhányó kialakítás jellemzi, amit egybeépítettek jól látható LED világítással, a vezetőfülke kialakítása pedig a maga nemében egyedülálló a piacon. Előnyös jellemzőinek köszönhetően a 7-es sorozat „Az év traktora 2013”, valamint az „Aranytraktor formaterv” címet is elnyerte. Az iparágban jártas újságírókból álló nemzetközi zsűri által odaítélt rangos elismerések a DEUTZ-FAHR legkorszerűbb műszaki megoldásokra, formatervezésre és kényelmi felszereltségre irányuló törekvéseinek köszönhetőek. Ezek a díjak is mutatják, hogy a 7-es sorozatot választó felhasználók egy rendkívül korszerű, megbízható technológiájú és innovatív, valamint jelentős gazdasági értékét tartósan megőrző traktorhoz jutnak.

 

A LEGJOBB EREDMÉNYEK ELÉRÉSÉHEZ KI KELL HASZNÁLNUNK SAJÁT ERŐSSÉGEINKET

 

A DEUTZ SCR TECHNOLÓGIÁVAL ELLÁTOTT INNOVATÍV MOTORJAI RENDKÍVÜL ERŐTELJESEK, GAZDASÁGOSAK ÉS KÖRNYEZETKÍMÉLŐK UGYANAKKOR A MÁR BEVÁLT TTV FOKOZATMENTES SEBESSÉGVÁLTÓVAL VANNAK ELLÁTVA

POWER BOOST (TELJESÍTMÉNYRÁSEGÍTÉS) PLUSZ ERŐVEL RENDELKEZŐ MOTOROK (POWER BOOST)
Az új Deutz motorok 27 LE plusz teljesítményt nyújtanak. Ez TLT-hajtású munkaeszközök vontatása vagy közúti szállítása esetén áll rendelkezésre. 

TLT 
3 km/h sebesség felett a plusz teljesítmény 100%-a rendelkezésre áll.

SZÁLLÍTÁS
30 km/h sebesség felett a plusz teljesítmény 100%-a rendelkezésre áll.

DCR

A Deutz Common Rail (Deutz közös nyomócsöves) megoldást az különbözteti meg más, szintén közös nyomócsövet alkalmazó technológiáktól, hogy a rendszer két nagynyomású szivattyúval van ellátva, és ezek kenése nem az üzemanyag, hanem a motorolaj által történik. Más közös nyomócsöves rendszerekkel összehasonlítva az alábbi előnyöket nyújtja:
• tökéletesített megbízhatóság, mivel a kenés többé nem függ az üzemanyag minőségétől;
• két szivattyú gondoskodik az átmeneti nyomáscsökkenés kiküszöböléséről a közös nyomócsőben;
• a két szivattyúnak köszönhetően kisebb mechanikai igénybevétel és túlterheltség.

 

HATÉKONY – MÉG A KÖRNYEZET SZEMPONTJÁBÓL IS
Az új sorozat lüktető szíve a 6 hengeres Deutz TCD 6.1 L06 4V motor, mely a TTV 7210 típusnál 222 LE (163 kW), a TTV 7230 típusnál 245 LE (180 kW), a TTV 7250 típus esetében pedig 263 LE (194 kW) csúcsteljesítmény leadására képes (Power Boost-tal (teljesítményrásegítéssel) ellátott ECE R-120 mellett). A hengerenként négyszelepes motor központi befecskendezéssel, töltőlevegő visszahűtővel és megkerülő szeleppel ellátott turbófeltöltővel, beépített DCR (Deutz közös nyomócsöves) elektronikus vezérléssel, nagynyomású üzemanyag-befecskendezéssel, valamint a kipufogógázt szűrő SCR (szelektív katalitikus kibocsátáscsökkentés) katalizátorral van felszerelve. Ezek a tulajdonságok teszik lehetővé a motor számára, hogy kiemelkedő csúcsteljesítmény mellett is kiváló üzemanyag-fogyasztási szinteket érjen el, továbbá minimálisra csökkentse a károsanyag-kibocsátást.

 

ALACSONY FOGYASZTÁS BÁRMILYEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT

Az új traktorok kiemelkedő teljesítménnyel, de emellett a korábbi motorokhoz képest akár 10%-kal alacsonyabb üzemanyag-fogyasztással büszkélkednek. Az üzemanyagmegtakarítás nagymértékben ellensúlyozza az AdBlue (szelektív katalitikus kibocsátáscsökkentés (SCR) során ioncserélt vízben, 32,5%-os koncentrációban használt nagy tisztaságú karbamid alapú oldat) használatából származó költségeket. Ez a megoldás az üzemeltetési költségek nagymértékű csökkentése mellett még a környezetet is óvja. A gyakorlatban az SCR-rel a kipufogó gázok nagy tisztaságú, karbamid alapú permettel történő utókezelésen mennek át, ami a káros nitrogén-oxidot (NOx) légköri nitrogénre és vízgőzre bontja le; amelyek a környezetre ártalmatlanok. Az AdBlue® tartályt az üzemanyagtartályba építik be, ám az sem a teljesítményt nem csökkenti, sem pedig a 7-es sorozatban használt B100-as motor méretét nem növeli meg. Ez azt jelenti, hogy a motorok hagyományos üzemanyaghoz kevert, valamint 100%-os tisztaságban alkalmazott biodízellel egyaránt üzemeltethetőek. A DEUTZ-FAHR környezettudatosságát az is jelzi, hogy az új traktorok előállítása során környezetbarát anyagokat használnak fel. Az 1900 ford./perc fordulatszámon leadott csúcsteljesítmény, illetve az 1600 ford./perc fordulatszámon jelentkező legnagyobb forgatónyomaték jelzi a Deutz elkötelezettségét a mezőgazdasággal. Ez a nyomatékérték 950 és 1650 ford./perc között szinte folyamatosan állandó, így számos művelet elvégzését lehetővé teszi az egész tartományban. Nem kell aggódni az üzemanyag utántöltés miatt sem; az 50 literes AdBlue tartállyal kombinált, nagy befogadóképességű 435 literes üzemanyagtartálynak köszönhetően a hosszú munkanapok többé már nem okoznak problémát.

 

ELEKTRONIKUSAN VEZÉRELT WASTEGATE TURBO SZELEP
Az elektronikus vezérlés maximális üzemi nyomást eredményez terheléstől függően.

DEUTZ KÖZÖS NYOMÓCSÖVES TECHNOLÓGIA
A két szivattyú egyenletes magas nyomást és nagyobb megbízhatóságot eredményez.

SCR TECHNOLÓGIA
Az üzemanyag-fogyasztás jelentős csökkenése és nagyobb teljesítmény a hatályos károsanyagkibocsátásra vonatkozó előírások betartása mellett.

HENGERENKÉNT 4 SZELEP
Jobb égési teljesítmény. Tisztább levegő, magasabb nyomás és gyorsabb kipufogógáz ürítés.

PLUSZ ERŐVEL RENDELKEZŐ MOTOR (TELJESÍTMÉNYRÁSEGÍTÉS)
A plusz teljesítmény TLT-hajtású munkaeszközök vontatása vagy közúti szállítása esetén áll rendelkezésre.

Az innovatív motortechnológia és az Eco PTO (Gazdaságos TLT) megoldás alkalmazása által a DEUTZFAHR traktorokkal akár 15%-os üzemanyag-megtakarítás is elérhető.

Az SCR (szelektív katalitikus kibocsátáscsökkentés) megoldásnak köszönhetően az új Deutz Tier 4i motorok egyedülálló módon ötvözik a magas teljesítményt az alacsonyabb üzemanyag-fogyasztással és a környezetbarát szemlélettel.

Akár 100%-os keverékarányú (EN 14214:2003 szabvány szerinti) biodízel üzemanyaggal is működtethető motor.

 

A CSÚCSTELJESÍTMÉNY ELÉRÉSÉHEZ NEM KELL KOMPROMISSZUMOT KÖTNIE A STÍLUSSAL

 

ADJA ÁT MAGÁT A GYÖNYÖRŰEN, KOMPROMISSZUMOK NÉLKÜL KIVITELEZETT, KOMFORTOS ÉS FEJLETT MŰSZAKI MEGOLDÁSOKAT REJTŐ VEZETŐFÜLKE KÉNYELMÉNEK!

EGYSZERŰ VEZÉRELHETŐSÉG

Az új Maxi Vision vezetőfülke rendkívül magas szintű műszaki megoldásokat és kényelmet nyújt a kezelő számára. A barátságos és kényelmes munkakörnyezet megteremtéséről a különböző légáramlások számítógépes elemzése, valamint a kiváló minőségű anyagok felhasználásával megalkotott tágas fülke gondoskodik. A traktor egyszerű módon irányítható és vezethető, mivel az ergonomikusan megtervezett kezelőszervek elrendezése logikus és egyértelmű, a fedélzeti rendszer által kijelzett információk pedig könnyen leolvashatóak, így a kezelő már a kezdetektől fogva könnyű helyzetben van. Az exkluzív kialakítású többfunkciós kar segítségével a kezelő a 7-es sorozat főbb funkcióit egyetlen kézzel vezérelheti. A csatlakoztatott munkaeszközök egyszerű kezelhetőségéről a vezetőülésbe integrált, szintén többfunkciós, fő kezelőszerveket tartalmazó kartámasz gondoskodik. A célszerű módon csoportosított karok és gombok használatuk gyakorisága alapján vannak elrendezve. A kezelőszervek különböző színűek és megkülönböztethetőek, amely megkönnyíti a traktor használatát. A világítás vezérlésére szolgáló általános kezelőpanelen a munka során és az országúton használatos világítás kezelőszervei kerültek elhelyezésre. A vezetőfülke kényelmét az elektronikus vezérlésű automata légkondicionáló berendezés, valamint a rezgéscsillapító funkció teszi teljessé. Az első tengely felfüggesztése, a mechanikus vagy pneumatikus felfüggesztésű vezetőfülke, valamint a teljesen új fejlesztésű félaktív felfüggesztési rendszer csak néhány példa a gyártó által alkalmazott megoldások közül. A vezetőülés szintén vadonatúj kialakítású. A légrugózással és automata szintszabályozással ellátott korszerű ülések az alapfelszereltség részét képezik. A magasabb igények kielégítése érdekében a 7-es sorozat új, aktív felfüggesztésű ülésekkel is rendelhető. Az utas kellemes közérzetéről a kényelmes párnázattal ellátott tágas ülés gondoskodik, amely szintén rendelhető.

 

TECHNOLÓGIAI VEZÉRLŐEGYSÉG
A traktor üzemállapotának folyamatos ellenőrzéséről három különböző multimédiás eszköz gondoskodik:
• a vezetőfülke jobb oldali A oszlopán elhelyezett Work Display (Munkamenet kijelző) használatával a gépkezelő a traktorral végrehajtott valamennyi műveletet nyomon követheti;
• a műszerfalon található Infocenter (Információs központ) a különböző rendszerek és eszközök állapotának megjelenítésre szolgál;
• az innovatív (ISOBUS-kompatibilis) multimédiás kezelőfelület, az iMonitor-2 pedig az összes működési paraméter beállítását lehetővé teszi a gépkezelő számára.
A 7-es sorozat által nyújtott magas színvonalú műszaki háttér a traktor minden részletre kiterjedő vezérlése mellett a szükséges gazdálkodási műveletek egyszerű végrehajtását is lehetővé teszi.

 

EGYSZERŰEN FELISMERHETŐ, KÜLÖNBÖZŐ SZÍNŰ, ERGONOMIKUSAN TERVEZETT KEZELŐSZERVEK, MELYEK AKÁR TÖBB ÓRÁNYI HASZNÁLATA SEM JELENT MEGERŐLTETÉST

 

INTELLIGENS VILÁGÍTÁSI RENDSZER
A világítás vezérlésére szolgáló, a tartóoszlopon elhelyezett korszerű kezelőpanel a traktoron, valamint a pótkocsin, illetve egyéb munkaeszközön található összes világítótest teljes körű kezelését lehetővé teszi. A kezelőpanel közepén található főkapcsoló az aktuális világítási beállítás ki- és bekapcsolására szolgál.

INNOVATÍV VEZÉRLÉSI RENDSZER
A különböző fedélzeti funkciók kezelésére és beállítására szolgáló iMonitor-2 segítségével a traktor a képernyő megérintésével, vagy az oldalsó konzolon elhelyezett praktikus kezelőpanel használatával vezérelhető. A 12 hüvelykes képernyő a vezetőülésbe integrált oldalsó kartámaszon nyert elhelyezést. Ezáltal a traktor összes funkciója mindig célszerű módon irányítható. A következő funkciókat tartalmazza: a munkagép valamennyi funkciójára (emelés, TLT, segédhidraulika szelep, motor és erőátvitel, ASM és a fülke felfüggesztése) kiterjedő „főmenü”; a teljesítmény jellemzői (üzemanyag-fogyasztás, termelékenység, megművelt területre vonatkozó adatok); ISOBUS monitor az ISOBUSkompatibilis munkagépek használatához; MP3-lejátszó, valamint Bluetooth kihangosítóval rendelkező telefon. Kényelem és technológia egy kéznyújtásnyira. A még nagyobb termelékenység elérése érdekében az iMonitor-2 rendszer Agrosky műholdas vezérléssel is kiegészíthető. A traktor innovatív, beépített GPS-rendszere a legfejlettebb konfigurációs beállítások révén az automatikus kormányzás aktiválását is lehetővé teszi; utóbbi a kormányzás 2 cm-es pontossággal történő irányítását lehetővé tevő elektrohidraulikus szelepek használatával zajlik.

 

TERMELÉKENYSÉG AZ ÖN KEZÉBEN

A TÖKÉLETES ERŐÁTVITELI RENDSZER? AZ IDEÁLIS FORDULATSZÁM, A HATÉKONY TELJESÍTMÉNY, VALAMINT A KÉNYELEM ÉS AZ INNOVÁCIÓ ÖTVÖZETE

BOTKORMÁNY
Emelő/billentő gombok és „STOP” gomb.
SEBESSÉGTARTÓ: két különböző sebesség programozható be.
A COMFORTIP funkció be- és kikapcsolása (műveletsorrend programozás).
Irányváltó gombok.
Hidraulikus elosztók terhelésarányos vezérlése.
SEBESSÉG BEÁLLÍTÁSA: A haladási sebesség a kormány forgatásával növelhető, illetve csökkenthető.
IRÁNYVÁLTÁS AKTIVÁLÓ GOMB: A többfunkciós botkormányon található irányváltó gombokkal egyidejűleg kell megnyomni. Véletlenszerű bekapcsolással szembeni maximális védelem. A haladási sebesség a kormány forgatásával növelhető, illetve csökkenthető.

 

INNOVATÍV ERŐÁTVITEL
A 7-es sorozat TTV erőátviteli rendszere a mechanikus alkatrészek hatékonyságát a hidrosztatikus rendszer által nyújtott kényelemmel és egyenletes működéssel egyesíti. A hatékony és megbízható rendszer az egyszerűbb, ugyanakkor nagyobb hatékonyságot biztosító munkavégzés érdekében folyamatosan figyelemmel kíséri, és szükség esetén módosítja az aktuális fordulatszámot, így – a teljesítmény optimális módon történő felhasználása által – elkerülhető a motor felesleges terhelése és az üzemanyag pazarlása. A TTV erőátviteli rendszer működési elve következtében gyorsan felvehető a kívánt sebesség, így garantált az egyenletes és biztonságos utazási kényelem, különösen közúti használat során. A 60 km/h-s maximális sebességre tervezett DEUTZ-FAHR 7-es sorozatú traktorok elérhetik a (helyi szabályozástól függően) 40–50 km/h-s utazósebességet 1357–1695 ford./perc fordulatszámon. Az alapfelszereltség részét képező automatikus vezérlésű, kettős működésű differenciálzárnak köszönhetően a földeken is magas szintű termelékenység érhető el. A kiemelkedő kényelemhez a hajtóművezérlő-rendszer is jelentős mértékben hozzájárul. A rendszer a traktor irányítását a tengelykapcsoló, a sebességváltó, valamint a gáz- és fékpedál használata nélkül is lehetővé teszi. A sebesség, illetve a fordulatszám kismértékű kiigazításához a botkormány használata is elegendő.

 

EGYENLETES FORDULATSZÁM

A TTV-k a „teljesítmény-megosztás” elve alapján működő fokozatmentes sebességváltóval van felszerelve, vagyis a főtengely teljesítményének leadása két körben történik: a teljesítmény legnagyobb részét a bolygókerekes hajtómű és az olajfürdős tengelykapcsoló közvetíti, míg a fennmaradó rész leadásáról a terhelésérzékelővel ellátott szivattyú, valamint maga a motor gondoskodik. A rendszer kiküszöböli a hagyományos sebességváltók működését jellemző kisebb-nagyobb „rángatásokat”, mivel a hidrosztatikus áramlás a traktor sebességének növelésével (vagy csökkentésével) párhuzamosan folyamatosan változik, így zökkenőmentes haladást tesz lehetővé. A fokozatmentes váltómű két eleme egy fogaskerekes vezérlőegységhez kapcsolódik. Az elektrohidraulikus elemmel kiegészített szerelvény szabályozásáról egy korszerű elektronikus vezérlőegység (ECU) gondoskodik, amely folyamatosan felügyeli a motorvezérlő egységet, hogy bármilyen üzemeltetési feltétel esetén maximális hatékonyságot nyújtson.

 

AZ ALTERNATÍVÁKAT KEDVELŐK HÁROM KÜLÖNBÖZŐ LEHETŐSÉG KÖZÜL VÁLASZTHATNAK

Mindig a leghatékonyabb üzemmód a leginkább célratörő. Ezért a 7-es sorozat tagjai három különböző kezelési üzemmódot biztosítanak a gépkezelő számára.

KÉZI
A motor fordulatszáma a gázpedál megnyomásával, a haladási sebesség pedig a többfunkciós botkormány használatával módosítható. Ebben az esetben a TTV rendszer alapvetően a mechanikus sebességváltóval szerelt traktorokhoz hasonló módon viselkedik, azonban a váltómű- áttételek „végtelen” jellegének köszönhetően CVT sebességváltókra jellemző egyenletes haladást biztosít. A fordulatszám folyamatos módosításához elegendő előretolni vagy hátrahúzni (hátramenet, illetve lassítás esetén) a többfunkciós kart. Ugyanakkor a kar kismértékű elmozdítása által 0–15 km/h-s sebesség között 0,1 km/h-s fokozatokban, míg ennél magasabb sebesség esetén 1 km/h-s lépésekben szabályozható a haladási sebesség.

AUTOMATIKUS
Elsősorban a földeken elvégzendő munkálatok, valamint szállítás esetén ideális választás. A gázpedál lenyomásakor a traktor az előre beállított haladási sebességet veszi fel. Ezt követően az elektronikus vezérlőegység a motorfordulatszám terhelésfüggő módosítása által állandó szinten tartja a sebességet.

TLT
Ez az üzemmód a TLT bekapcsolása esetén automatikusan aktiválódik, a fordulatszámot pedig a traktor haladási sebességétől függetlenül állandó szinten tartja. A gépkezelő a gázpedál használatával minden esetben szabályozhatja a haladási sebességet. Ily módon a TTV kiküszöböli a hagyományos mechanikus sebességváltók egyik legfőbb korlátját, mivel e rendszer esetében a forgatónyomaték eltérő sebességekhez történő beállításához nem szükséges a különböző sebességi fokozatok közötti átváltás. Ez az üzemmód elsősorban az állandó TLT-fordulatszámon működő munkaeszközök, például a körbálázók használata esetén ideális.

 

TERMELÉKENYSÉG A HATÉKONYSÁG SZOLGÁLATÁBAN
Az előzőekben ismertetett kezelési módokkal párhuzamosan a gépkezelő három különböző vezetési üzemmód közül választhat: Eco (Gazdaságos), Power (Nagy teljesítményű) és automatikus üzemmód. Az első vezetési üzemmód az üzemanyag nagyobb mértékű megtakarítása révén tovább növeli a hatékonyságot, míg a második a gyorsabb üzemidőnek köszönhetően a termelékenység növelésére helyezi a hangsúlyt. Az automatikus üzemmód az előző két lehetőség előnyeit ötvözi. Automatikus üzemmódban a vezérlőegység a maximális gazdaságosság folyamatos fenntartása érdekében egyidejűleg mind a motor, mind a sebességváltó szabályozását ellátja; a terhelés növekedésével párhuzamosan a kívánt haladási sebesség fenntartásához szükséges pluszteljesítmény leadása érdekében megnöveli a motor fordulatszámát.

A rögzítőfék közvetlenül a hátsó féktárcsákra fejti ki hatását, hogy mentesítse a hátsó fogaskerék tengelyt a különböző terhelésektől. Ez a motorteljesítményt csak minimális mértékben veszi igénybe.

A szervoféknek köszönhetően a fékpedál működtetéséhez csak minimális erőfeszítés szükséges. A fékek még a motor leállítása esetén is gyorsan és finoman reagálnak.

A maximális biztonság érdekében a 7-es sorozatú traktorok az első kerékagyakra szerelt tárcsafékekkel ellátott innovatív, integrált fékrendszerrel is felszerelhetőek. A 60 km/h végsebességű változatok esetén ez a rendszer az alapfelszereltség része (ilyen sebességkorlátozás esetén). A rögzítőfék közvetlenül a hátsó féktárcsákra fejti ki hatását, hogy mentesítse a hátsó fogaskerék tengelyt a különböző terhelésektől, és közvetlenül a kartámaszról kapcsolható. Ez a motorteljesítményt csak minimális mértékben veszi igénybe. A traktorok a nyomvonal egyszerű beállítása és folyamatos fenntartása érdekében rácsavarozható tengelytávtartóval is felszerelhetőek. Így 650/65 R42 méretű, dupla hátsó gumiabroncsok használata is lehetővé válik, és hátul oldalanként 140 kg -os központi lemez, valamint az egyes kerekek esetén három további 255 kg-os lemez is felszerelhető pótsúlyként; ezzel összesen 1810 kg hátsó pótsúly érhető el.

 

AZ INTELLIGENCIA MECHANIKÁJA

A CSÚCSTELJESÍTMÉNYŰ HIDRAULIKUS RENDSZER ÉS AZ INTELLIGENS VEZÉRLÉS MINDEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT MAXIMÁLIS TERMELÉKENYSÉGET BIZTOSÍT

 

TLT MINDEN IGÉNYT KIELÉGÍTŐ TELJESÍTMÉNY
A TLT által biztosított választási lehetőségek akár alacsonyabb fokú teljesítményigények esetén is a traktor sokoldalú, folyamatosan maximális hatékonysággal történő felhasználását segítik elő. A 7-es sorozat tagjai háromfokozatú (540E/1000/1000E), elektrohidraulikusan kapcsolható sebességváltóval vannak felszerelve, mely a terhelésarányos szelepvezérléssel kiegészítve a csatlakoztatott munkaeszközök fokozatosan gyorsuló ütemű, egyenletes vontatását teszik lehetővé. A TLT hátsó sárvédőkről történő távvezérelhetősége az alapfelszereltség része. Az elülső emeléssel együtt 1000 ford./perc fordulatszám áll rendelkezésre a TLT vonatkozásában. Igény esetén az ECO (Gazdaságos) változat is elérhető.

HATÉKONY HIDRAULIKUS RENDSZER
Alapfelszereltség esetén a traktorok 44 l/perc kapacitású kormányszervo szivattyúval, és 120 l/perc (vagy opcionálisan 160 l/perc) teljesítményű terhelésérzékelő szivattyúval vannak ellátva. Az alapfelszereltségbe négy darab kettős működésű távvezérlésű szelep is beletartozik. A traktorok akár hét darab ilyen típusú, terhelésarányosan vezérelt szeleppel is felszerelhetőek. Hét darab esetén két szelep az opcionálisan választható elülső vonóhorog műveleteihez van rendelve. A távvezérlésű szelepek mindegyike lezárható, és akár egyszeres működésben, például emelés és úgynevezett „úszó” pozíció esetén is felhasználhatóak. Minden egyes szelep időzítése és áramlása külön-külön beállítható. A vezérlőkarok különböző színűek, és különböző hidraulikus csatolmányokkal együttesen is beprogramozhatóak. Az úgynevezett Power-Beyond funkció használatával a szivattyú olajellátása közvetlen módon a traktorhoz kapcsolt munkaeszközre csatlakoztatható – ez különösen akkor hasznos, ha a csatlakoztatott munkaeszköz nagy olajáramlási kapacitással rendelkező önálló vezérlőegységgel van ellátva. A hidraulikus energiaigény folyamatos szabályozásáról a terhelésérzékelő szivattyú gondoskodik. Ha nincs szükség hidraulikus energiára, akkor a szivattyú „készenléti” üzemmódra kapcsol, ezáltal a teljesítményveszteség (és az üzemanyag-fogyasztás) minimális szintre csökken, a hidraulikus alkatrészek élettartama pedig megnő.

Az új 7-es sorozatba tartozó valamennyi traktor a nyomás alatt álló hidraulika csövek összekapcsolására szolgáló „push-pull” típusú hidraulikus csatlakozóval van felszerelve. A kapcsolási munkafázis során esetlegesen kiszivárgó kis mennyiségű olaj egy külön tartályba távozik, így nem szennyezi be a padlót. A maximális hátsó teherbírás 10 000 kg. A tervezett terhelések és kapcsolási helyzetek szabályozását az EHR elektronikus vezérlés (az alapfelszereltség része) látja el. A tervezett terhelések és kapcsolódási helyzetek szabályozása a gépkezelő általi finomhangolás lehetősége mellett az úgynevezett úszó üzemmód felügyeletét és egyben a kerékmegcsúszás mérséklését is magában foglalja. Az EHR funkció a gyors talajfogás beállítására, a különböző berendezések szállítása közben jelentkező rezgések csillapítására (Ride Control), az előre beállított zárolási helyzetre, a vontatmányra vonatkozó magasságkorlátozásra, valamint a leengedési sebesség beállítására is kiterjed. Az elülső vonószerkezet (opcionális) maximális teherbírása 4 500 kg.

 

EGYSZERŰ, KÖNNYŰ, ÉS LOGIKUS: INNOVATÍV VEZÉRLÉSI RENDSZER

A MÉLYSÉG ÉS A MAGASSÁG BEÁLLÍTÁSA
A hátsó emelési mélység (vonóerő-szabályozás), magasság (pozícióvezérlés) és úszás 2-től 8-ig terjedő skálán állítható be.
PIROS LÁMPA
BE: szállítás indítása vagy indítás
VILLOG: STOP mód
KI: normál üzemmód

A fő kezelőszervek (billentő/emelő kapcsolók) a botkormányon találhatóak.
A STOP kapcsoló megakadályozza az ekeszarvak kilengését.

A négy potenciométerrel az alábbiak állíthatók be:
• vontatási/vegyes pozíció;
• max. emelési magasság;
• leeresztési sebesség szabályozása;
• kerékcsúszás.

 

GYORS ÉS EGYSZERŰ KARBANTARTÁS

A HÁTUL CSUKLÓS, EGY DARABBÓL ÁLLÓ MOTORHÁZTETŐ TELJESEN FELHAJTHATÓ, EZÁLTAL A KARBANTARTÁS EGYSZERŰEN ELVÉGEZHETŐ.

A legfontosabb alkatrészek és szerelvények könnyen hozzáférhetőek, és a rendszeres karbantartás nem igényel szerszámokat. A motorolaj szintje a motorháztető felnyitása nélkül is leellenőrizhető, az erőátviteli/ hidraulikaolaj szintje pedig a váltómű házán elhelyezett ablakon keresztül tekinthető meg.

 

HOSSZÚ KARBANTARTÁSI INTERVALLUMOK
A motorolajat csak 500 üzemóránként kell lecserélni, míg a szelepeket elég 1500 óránként ellenőrizni.
• A hűtőrendszer karbantartása rendkívül egyszerű, mivel a hűtőegységeket csuklópántokra szerelték fel, így csak el kell őket fordítani.
• A motor légszűrője könnyen és gyorsan karbantartható.
• A biztosítékok és a relék a jobb oldali sárvédőn elhelyezett, könnyen hozzáférhető és jól védett házban kerültek elhelyezésre.
• A vezetőfülke légszűrői az egyszerű, szerszámokat nem igénylő hozzáférés és karbantartás érdekében az oldalsó tartóoszlopokon találhatók.
• Az akkumulátor leválasztó használatával huzamosabb ideig történő leállás esetén is biztonságban tudhatja a traktort. Kisebb mértékű kerékcsúszás-veszély és ezáltal csekély túlmelegedés.
• A légkompresszort közvetlenül a motorhoz csatlakoztatták. A megbízható működés érdekében nincs összekötő ékszíj.
• A motorolaj ellenőrzése és utántöltése gyorsan és egyszerűen elvégezhető.
• A külső olajszint-jelző gyors és pontos ellenőrzést tesz lehetővé.

 

Letölthető tartalom

Deutz-Fahr 7-es sorozat kép 7
Deutz-Fahr 7-es sorozat kép 8
Deutz-Fahr 7-es sorozat kép 9
Deutz-Fahr 7-es sorozat kép 10
Deutz-Fahr 7-es sorozat kép 11
Deutz-Fahr 7-es sorozat kép 12
Deutz-Fahr 7-es sorozat kép 13
Deutz-Fahr 7-es sorozat kép 14
Deutz-Fahr 7-es sorozat kép 15
Deutz-Fahr 7-es sorozat kép 16
Deutz-Fahr 7-es sorozat kép 17
Deutz-Fahr 7-es sorozat kép 18
Deutz-Fahr 7-es sorozat kép 19
Deutz-Fahr 7-es sorozat kép 20

Elérhetőségek

BAJA Központi iroda és telephely

Iroda:+36-79/523-010

E-mail: dorker@dorker.hu

Fax: +36-79/421-446

Postacím: 6500 Baja, Szegedi út 102.

Nyitvatartási idő: Hétfő-Péntek: 7:30-16:00

További elérhetőségeink: kattintson ide

Új Magyarország